Ads 468x60px

donderdag 6 juni 2013

Ticketveiling

Gister heb ik regelmatig even op ticketveiling.nl gekeken, want ik wilde graag goedkope kaartjes scoren voor Oud Valkeveen. Nou ben ik in het verleden wel eens voor een leuk prijsje (€ 11,-) met mijn oudste zoon een avond naar Carré geweest en 5 daagjes met het hele gezin op vakantie voor € 65,-. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu echt wel schrok van de biedingen.

Het ging dus om 4 kaartjes entree voor Speelpark Oud Valkeveen t.w.v. € 39,- en als je ze wint komt daar nog € 5,- administratiekosten bij. Dus zodra de biedingen boven de € 34,- komen kan je ze beter direct online kopen bij Oud Valkeveen.


Helaas zijn er momenteel geen kortingsactie 's bij bijvoorbeeld kruidvat en ook op marktplaats staat geen kaartje. Alleen de nappas geeft een korting van 15 %, maar dan moet je wel weer een nappas aanschaffen of er op bieden bij ticketveiling.nl De korting zou dan dus € 1,45 per kaartje zijn. Met de nappas krijg je op één nappaskaart met 4 personen verschillende kortingen bij 200 verschillende uitjes.

Maar goed dat even terzijde. Wat schets mijn verbazing, ik zie de entreekaartjes gerust voor € 36,- verdwijnen, volgens mij schiet het zo het hele concept voorbij dat je met korting ergens naar toe kunt gaan. Blijkbaar ben ik te pietluttig dat ik eerst alles ga uitpluizen of misschien hebben de mensen die deze biedingen doen de illusie dat ze toch veel goedkoper uit zijn en waarschijnlijk wordt door de bedrijven zelf ook de prijzen kunstmatig hoog gehouden. Ik weet het niet hoor. Kennelijk blijft het toch zo iets als wat de gek er voor geeft. Ik wacht rustig af en anders gaan we voor iets anders kijken. Gelukkig zijn er in Nederland volop dagjes uit te plannen.



UPDATE: Alsnog kaartjes gewonnen voor € 20,-. 50% korting, dat zien we graag. Onze eerste dagje voor de zomervakantie staat gepland :-)

0 reacties: