Ads 468x60px

zaterdag 22 december 2012

Illy Koffie

Van de week kreeg ik een mailtje binnen dat ik had gewonnen met de verhalenwedstrijd op coffeeis.nl. Mijn contactgegevens even gemaild en binnen twee dagen had ik mijn cadeau ontvangen.

Als een kind zo blij dat ik wat gewonnen had, ook al was het een supermooie esspresso apparaat. Er wordt bij ons thuis namelijk geen koffie gedronken. Ja als er visite is, maar om daar nou zo een mooi apparaat voor op de aanrecht te hebben staan, is een beetje overdreven. Eigenlijk hadden we meteen al besloten dat hij naar mensen moest gaan, die altijd voor mij en mijn gezin klaar hebben gestaan en dat nog steeds doen. Ik ben heel blij dat ik zo een mooi cadeau aan mijn ouders heb kunnen geven. Naast het apparaat zaten er nog super schattige kopjes bij en 7 blikken koffie. Dus voorlopig kunnen ze even voort.

Volgens paps en mams is de espresso heerlijk en ze zijn er erg blij mee. Ik blij dat ik zo een mooie prijs gewonnen heb en dat ik er iemand een plezier mee heb kunnen doen en hun blij dat ze lekkere koffie kunnen drinken. Wat wil een mens nog meer.

0 reacties: