Ads 468x60px

zaterdag 3 november 2012

Vitatas

Vandaag heb ik voor het eerst een vitatas opgehaald. De vitatas kan je bestellen en dan krijg je voor een week groente en/of fruit van het seizoen. Ik dacht laat ik het eens proberen. We gaan gewoon bij deze ingrediënten lekkere recepten zoeken.

Maar goed eerst de tas gehaald, deze was zo zwaar dat mijn tasje het niet heel heeft gehouden tot thuis. Dus dat was wel een minpuntje. Mmmm of toch een pluspuntje, het betekent namelijk toch ook dat de tas goed gevuld moet zijn...

Ik had stiekem op de site gekeken wat voor groente er deze week in zouden zitten. Ik had de gezinstas besteld.

Inhoud:
  • Koopraap
  • Paksoi
  • Bloemkool
  • Chinese kool
  • Uien

Koolraap, ja echt koolraap. Dit heb ik dus echt nog nooit gegeten, klaargemaakt of wat dan ook. Moet zelfs even bekennen dat ik ook niet eens wist hoe het er uit moest zien. Maar goed, koolraap dus.... Toch maar even een fotootje gemaakt mochten er nog meer zijn die geen idee hebben hoe een koolraap er uit ziet. Nou zo dus :-)

De recepten zijn al uitgezocht en die zullen ergens in de loop van de week op de site verschijnen. Tenzij het niet te eten was natuurlijk, maar ook dan zal ik het even melden.



 



 

0 reacties: