Ads 468x60px

zondag 16 september 2012

Vandaag is de eerste dag van de rest...

Het eerste blogje is een feit. Vandaag ben ik vooral druk bezig met ontdekken hoe ik mijn blog wil indelen. En natuurlijk met wat moet er allemaal in komen te staan.

In dit blog wil ik onderwerpen opschrijven en delen die in Huize Leijenhorst gebeuren. Ik ben een echte keukenprinses. Hmm, alhoewel er verdwijnen ook regelmatig recepten gewoon in de prullebak omdat ze niet te eten zijn. Dit moet ik dus even anders zeggen, ik hou van kokkerellen. Daarnaast doen we hier in huis alles koolhydraatarm (de kids niet hoor ;-)), dus daar ligt een extra uitdaging.

Recepten is dus zeker één van de onderwerpen die je hier regelmatig zult terugvinden. Maar ook budgettips (kan iedereen wel gebruiken in deze tijd) en mijn mening over producten (en hier mag je het uiteraard helemaaal niet mee eens zijn. Wat toch aardig van mij is hé). Maar goed we zullen zien hoe het allemaal gaat lopen en hoe het eruit komt te zien.

De tijd zal het uitwijzen.



 

0 reacties: