Ads 468x60px

woensdag 13 maart 2013

Kip of haan adopteren

Vandaag nog even in de nieuwe Jumbo geweest, maar het was echt een kippenhok. Volgende week zal het echt wel rustiger zijn (hoop ik voor mij, Jumbo wil het denk ik elke dag wel zo druk). Wat mij op viel in de mensenmassa was dat het erg ruim is opgezet. En dat is altijd fijn.

Ik vond echter het aanbod van biologisch vlees erg beperkt. Maar daar stond tegenover dat ze een flink gedeelte met alternatieve voedingsmiddelen hebben. Ik hoef dus niet meer naar een andere winkel voor mijn chia zaadjes of speltmeel, dit heb ik nog bij geen andere standaard supermarkt gezien. Dus wat mij betreft een flink pluspunt voor Jumbo. En een ander leuk initiatief dat ze hebben is dat je een kip kan adopteren en dan lekkere biologische eitjes bij de Jumbo kan afhalen. Ik vond dit zo een super idee, dat ik het zeker even extra onder de aandacht wil brengen. Breng snel een bezoekje op de site Kip of haan adopteren.

0 reacties: