Ads 468x60px

donderdag 21 februari 2013

Moesie en het lekkerste terras

We waren al van plan om dit jaar een moestuintje (uhmmm balkon) te beginnen, en wel onder begeleiding van Moesie de moestuincoach. Ik wil persé een tuintje, het lijkt me heerlijk. Maar ik heb er totaal geen verstand van, dus leek het me wel verstandig om dit voor het eerste jaar onder begeleiding te doen. Staat zo lullig als ik mijn eigen plantjes uit de grond sta te trekken in de plaats van onkruid. Dus opgegeven bij Moesie. Je krijgt zaadjes van hun. Het is wel nog echter een beetje een verassing wat voor plantjes we gaan kweken, maar dat mag de pret niet drukken. En dan maar elke week wachten op een mailtje met alle tips die je moet doen voor die week. Kan niet mis gaan lijkt mij. Wil je ook nog mee doen, je kan je nog opgeven tot 1 maart.

En laat ik nou ook nog eens via www.foodiesmagazine.nl een supergaaf boek "Het lekkerste terras"winnen van Angelo Dorny over dit onderwerp. Als we nou deze zomer niet van eigen balkon kunnen eten, weet ik het ook niet meer.

0 reacties: